Το νέο μοντέλο βασίζεται όπως είχε δηλώσει πριν από τρία χρόνια ο πρώην CEO της εταιρίας, Sergio Marchionne, βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Alfa Romeo Stelvio. Αν αναρωτιέστε γιατί η απάντηση είναι πως ο όμιλος FCA δαπάνησε για την κατασκευή της ένα δισεκατομμύριο ευρώ και ως τώρα έχει χρησιμοποιηθεί στα μοντέλα Stelvio και Giulia. Βέβαια πρώην επικεφαλής πωλήσεων της FCA στις ΗΠΑ Reid Bigland δήλωσε τον Νοέμβριο του 2016 ότι η πλατφόρμα θα μπορούσε να προσαρμοστεί για να υποστηρίξει και άλλα μοντέλα και το Grand Cherokee είναι ένα αυτά.
Οι προσαρμογές για την χρήση της από την Jeep περιλαμβάνουν και μια αύξηση του μεταξόνιου. Αυτό μεταφράζεται σε μια πιο άνετη καμπίνα για το μοντέλο των πέντε θέσεων ενώ θα επιτρέψει στην εταιρεία να προσθέσει και μία τρίτη σειρά καθισμάτων (και μία επιπλέον παραλλαγή του μοντέλου). Όπως περιμένουμε από ένα Jeep, θα έχει πραγματικές δυνατότητες εκτός δρόμου με ένα σύστημα τετρακίνησης για όλα τα εδάφη, ενισχυμένα διαφορικά και αναρτήσεις.
Βελτιώσεις περιμένουμε και στους κινητήρες όπου μία υβριδική δίλιτρη έκδοση θα ξεκινά την γκάμα. Στο αμέσως επόμενο επίπεδο βρίσκεται το μοτέρ Pentastar V6 με το σύστημα eTorque, ενώ αργότερα αναμένουμε και ένα plug-in υβριδικό συνδυασμό. Ενδιαφέρον είναι ότι υπάρχει η δυνατότητα να δούμε τον V6 3.0 λίτρων (260 ίππων) κινητήρα diesel δανεισμένο από το Dodge Ram 1500.
Πότε περιμένουμε να δούμε το ανανεωμένο Grand Cherokee; Ο επικεφαλής σχεδιασμού της FCA Ralph Gilles είχε πει (πριν από λίγο καιρό) ότι θα κάνει ντεμπούτο μέσα στο 2020, αλλά ο χρόνος (και ο κορωνοϊός) θα δείξει αν θα συμβεί αυτό. Πέρα από το νέο Grand Cherokee η Jeep αναμένεται να μεγαλώσει προς τα επάνω την γκάμα της με την επιστροφή των Wagoneer και Grand Wagoneer.
Πηγή : https://www.newsauto.gr